Dobryemail.cz pomůže marketérům i začátečníkům s mailingem

image

Nový web www.dobryemail.cz
pomůže marketérům lépe oslovit relevantní příjemce obchodních zpráv, a efektivněji
tak pracovat s mailingem. Specialisté, ale i začátečníci, na stránkách vedle
informací o tom, jaké náležitosti musí splňovat, najdou užitečné rady a tipy odborníků,
jak s e-mailovými kampaněmi pracovat co nejlépe. Mezi základní náležitosti
přitom patří zejména souhlas se zasíláním obchodních sdělení, možnost snadného
odhlášení z odběru či označení zprávy jako obchodní sdělení.  Na přípravě webové stránky se podílely
společnosti Seznam.cz a Mailkit ve spolupráci s Úřadem pro ochranu osobních
údajů.

Každý pracovní den na Seznam.cz Email dorazí kolem 65
milionů zpráv, o víkendech se toto číslo sníží na 45 milionů. Z toho 20 –
30 % tvoří pošta, kterou vyhodnotíme rovnou jako spam a neprojde ani do
schránek lidí. Dalších 40 – 50 % je hromadná korespondence. Typicky jde právě o
newslettery a e-mailingové kampaně. „Abychom pomohli marketérům zkvalitnit a
lépe zacílit jejich kampaně, spolupracujeme na řadě řešení, jedním z nich
je také
feedback loop napomáhající k získání zpětné vazby
od příjemců korespondence. Marketérům tedy už nenabízíme pouze rady. Dáváme jim
do ruky rovnou nástroje, které napomáhají k tomu, aby jejich newslettery
doputovaly do schránek potenciálních zákazníků.
Tento webový projekt je dalším
logickým krokem v našich aktivitách,“
říká David Finger, produktový
manažer Seznam.cz Email.

image

Grafika ke stažení ve větším rozlišení.

Zajímavé informace na dobryemail.cz najdou i zájemci
z řad veřejnosti. „Setkáváme se s tím, že lidé často řeší, jak je
vůbec možné, že jim chodí tolik newsletterů. Pro ně jsme připravili jednoduchý
přehled, jak mít hromadnou korespondenci ve své schránce vždy pod kontrolou,“

komentuje David Finger fakt, že web není určen jen pro specialisty.

„Již dlouhou dobu nám na českém internetu chyběla stránka,
na které by se dalo na jednom místě najít klíčové know-how k tomu, jak by firmy
měly rozesílat e-mailingové kampaně. Věříme, že tento krok uvítají jak
společnosti rozesílající newslettery, tak lidé, kteří se s jejich prací
setkávají ve svých schránkách. Jsme přesvědčeni, že spuštění tohoto webu přispěje
k edukaci všech, kteří s e-mailingem přicházejí do styku,”
říká Jakub
Olexa, jednatel Mailkit.

Táňa Lálová,

PR Specialistka

Příspěvek byl publikován v rubrice Finance Peníze. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *